Tvorba herného priestoru
Vzdelanie

2004 - 2008    Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky, Stupeň vzdelania: PhD.
Odbor: Aplikovaná informatika Dizertačná práca: Information Visualization of Large Data
1998 – 2004    Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky. Stupeň vzdelania: Mgr.
Odbor: Matematika Špecializácie: Počítačová grafika, Informatika pre matematikov
Diplomová práca: Visual Abstraction for Information Visualization of Large Data
1994 – 1998    Gymnázium Veľká Okružná, Žilina Špecializácia: Matematika

Výber profesionálnych projektov

2019                „Zachránené – Zreštaurované diela VSG poškodené požiarom“ Východoslovenská galéria Košice
- interaktívne exponáty Verbovačka, Dáma Expozícia Slovakiana.sk na technologickom veľtrhu IXPO Národné osvetové centrum.
- interaktívne exponáty Martin Benka, Reklama a obchod, Cvernovka, Semenáreň, 3D múzeum
2015 – 2017    Inovatívne metódy vzdelávania na podporu partnerstiev Paneurópska Univerzita - odborný riešiteľ výskumného projektu
2017                „Mária Spoločníková – reštaurátorka, žena, Košičanka“ Východoslovenská galéria Košice - realizácia interaktívneho exponátu „Madona z Ruskinoviec“
2015 – 2016    Uchovávanie sveta - Rituál múzea v digitálnom veku Slovenská Národná Galéria - realizácia interaktívneho exponátu „Vyhľadávanie podľa tvaru“
2015                Slovenský pavilón na svetovej výstave Expo v Miláne Ministerstvo Hospodárstva SR - realizácia interaktívneho exponátu „Warholize Me!“
2009 – 2013    Multidimensional Urban Visions (MUVIS) Univerzita Komenského - odborný riešiteľ výskumného projektu - vedúci projektu
2011 – 2012    Multitouch augmented reality – techniky zobrazovania a interakcie VIS GRAVIS, s.r.o. - odborný riešiteľ výskumného projektu - vedúci projektu.

Patenty:
Systém zobrazovania zmiešanej reality pomocou dvoch zobrazovacích zariadení s multidotykovou interakciou a snímaním kamerou spoza používateľa
- Patent č. 288421, PP 5033-2012


Členstvo v profesijných organizáciách:
Medzinárodná vedecká konferencia Spring Conference on Computer Graphics:
2006 – 2009 Člen organizačného tímu
2009 – 2015 Vedúci organizačného tímu, Študentský odborný seminár Central European Seminar on Computer Graphics:
2006 – 2009 Člen organizačného tímu
2009 – 2015 Vedúci slovenskej sekcie organizačného tímu. 

Recenzent vedeckých príspevkov pre odborné konferencie: IEEE Vis, IEEE PacificVis, EuroVis

Publikácie (výber):
Outlier-Preserving Focus+Context Visualization in Parallel Coordinates
Matej Novotný and Helwig Hauser
IEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics, 2006
Three-level Visualization of Internet Discussion with Extruded Word Clouds
Pavol Fabo and Matej Novotný Information
Visualization 2012
Applications of multi-touch augmented reality system in education and presentation of virtual heritage
Novotný Matej, Lacko Ján, Samuelčík Martin
2013 Procedia Computer Science
Similarity brushing for exploring multidimensional relations
Matej Novotný and Helwig Hauser
14th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2006, WSCG'2006
MARS: Multi-Touch Augmented Reality System and Methods of Interaction with It
Matej Novotný, Ján Lacko, Martin Samuelčík
Information Technology Applications,
2012(2), ISSN 1338-6468
Computer Graphics for the Media Industry – Synthesis of Art and Science
Selma Rizvic, Alan Chalmers, Silvester Czanner, Hongbo Du, Andrej Ferko, Diego Gutierrez, Jasminka Hasic, Gina Landor, Zijad Mehic and Matej Novotný
Future of Computer Graphics Education - FCGE´09, Spring Conference on Computer Graphics 2009
Augmented By Reality: Experiments With Natural User Interfaces
Matej Novotný, Ján Lacko, Martin Samuelčík
Information Technology Applications, 2012(2), ISSN 1338-646

Tvorba herného prostredia, 1. ročník, letný semester

1. Bc. ročník

1. Bc. ročník

1. Bc. ročník

1. Bc. ročník

1. Bc. ročník

1. Bc. ročník

1. Bc. ročník

+26
+26

1. Bc. ročník

Tvorba herného prostredia, 1. ročník, zimný semester

1. Bc. ročník

+30
+30

1. Bc. ročník

1. Bc. ročník

1. Bc. ročník

1. Bc. ročník

1. Bc. ročník

Tvorba herného prostredia, 2. ročník, zimný semester

2. Bc. ročník

2. Bc. ročník

2. Bc. ročník

2. Bc. ročník