Synopsa:
Hra bude zasadená v povojnovom Nemecku počas 20.a 30.tych rokov. Nemecko sa mení vplyvom radikálnej industrializácie na brutalisticko-mechanicko-robotickú veľmoc. Pomáha im pritom novo objavená látka metamfetamín. Taktiež ich burcuje nenávisť voči svetu s ktorým prehrali vojnu. Nemci sú radikálni a bez citu. V hre vidíme krátery, ktoré v Nemecku zanechala vojna.
Akcia hráča:
Hlavný hrdina Fritz dostane príkazom dávkovať nebezpečnú drogu okoloidúcim na ulici. Časom sa však dozvedá, že ich látka mení na polo robotické-bytosti, ktoré prichádzajú o ľudskosť. Zároveň sa ich životnosť radikálne skracuje. Fritz si bude musieť vyberať možnosti v rámci, ktorých sa buď podriadi novo vybudovanému totalitnému režimu, alebo odmietne ľudí očkovať, čo vyústi do konfrontácie s humanoidnými robotmi (ktorých ovláda vodca).
V prvom levely bude môcť hlavný hrdina vidieť na ulici negatívne dopady na ľudí, ktorým látku vstrekne. Uvidí rôzne typy ľudí, ktorí sa budú každý meniť na robota inak. Fritz pochopí ich utrpenie eskalujúce z brainwashu. V oknách panelákov bude vidieť, ako sa v nich postupne stráca život.
Inšpirácie:
Hra je inšpirovaná expresionistickým filmom Metropolis od Fritza Langa. Zároveň čerpám inšpiráciu zo skutočných udalostí, lebo v povojnovom Nemecku sa naozaj celý národ dopoval metamfetamínom. S týmto postupom pokračovali aj počas druhej svetovej vojny, kedy bol na ňom závislý aj samotný Hitler.
Mechaniky:
Pôjde o klikaciu adventúru. Hlavný hrdina bude musiet klikať na rôzne predmety, aby ich skolektoval do inventára a následne niekde použil. V hre budú aj FPS prvky. Inšpiráciu čerpám napríklad z hier, ako je slovenské Vaporum. Po prvom levely striekačku vystriedajú iné nástroje alebo zbrane. Scenárový strom sa bude vetviť, čo bude viesť k možnosti skončiť dobrý aj zlým koncom. Podarí sa hlavnému hrdinovi Fritzovi predísť diktatúre a zachrániť svet od blížiacej sa vojny?